Taniec jak matematyka

jj

|

Gość Lubelski 11/2014

publikacja 13.03.2014 00:00

Dobiegła końca trzecia edycja programu „Myśl w ruchu” – projektu realizowanego przez Lubelski Teatr Tańca i Centrum Kultury.

Dzieci ze szkół podstawowych uczyły się tańczyć głównie  przez zabawę Dzieci ze szkół podstawowych uczyły się tańczyć głównie przez zabawę
Maciej Rukasz

Lublin jest jednym z dwóch polskich miast (w projekcie uczestniczył jeszcze Wrocław), który został wybrany przez Instytut Muzyki i Tańca do realizacji pilotażowych edukacyjnych programów tanecznych. Autorką i koordynatorką projektu jest Anna Żak, reprezentująca Lubelski Teatr Tańca w Centrum Kultury w Lublinie oraz Grupę Tańca Współczesnego Politechniki Lubelskiej. W pierwszych dwóch edycjach projektu wzięło udział sześć szkół. Trzecią edycję programu zrealizowano w czterech klasach pierwszych Szkoły Podstawowej nr 38 w Lublinie. – Istotą tego programu jest dotarcie do najmłodszych uczniów rozpoczynających edukację w systemie szkolnym – mówi koordynatorka i autorka pro- jektu Anna Żak.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.