Nowy numer 13/2024 Archiwum
  • krut00
    05.10.2015 20:53
    Proszę jaka tania kampania reklamowa promująca wiedzę i produkty firmy MS. Szkoda że Europa promuje amerykańskiego giganta wykorzystującego wiedzę i spryt programistów z Bangalore zamiast pociskać własnego Linuksa i własne firmy. Trzydzieści lat temu system operacyjny MicroSoftu kopiowało się za darmo i nikt młodych ludzi za to nie ścigał. Zwyczajnie likwidowało to konkurencję. Dziś byle g... z MS kosztuje spore pieniądze i firma pilnuje żeby system co jakiś czas sprawdzał w sieci swoją licencję - a więc jest zdalnie wyłączalny !!! Nikt jakoś się tym nie przeraża że jego komputer oprócz tego co widać robi jeszcze coś extra wcale nie po to aby ułatwić życie właścicielowi tylko... firmie. No ale co za firma !!
    Naprawdę nie ma czym się zachwycać.
    doceń 0
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy