Literatura i świat gier

Justyna Jarosińska

|

Gość Lubelski 17/2017

publikacja 27.04.2017 00:00

Okazuje się, że można to z powodzeniem połączyć. Szkoła Podstawowa nr 38 w Lublinie zorganizowała ogólnopolski konkurs zatytułowany „Planszowe podróże po literaturze”. Odzew przerósł oczekiwania organizatorów.

▲	Stworzenie dobrej gry opartej na lekturze wymaga znajomości tekstu. ▲ Stworzenie dobrej gry opartej na lekturze wymaga znajomości tekstu.
zdjęcia Justyna Jarosińska /Foto Gość

Marysia Piwko, Oliwia Brudzińska i Patrycja Choduń z klasy V SP nr 38 w Lublinie przygotowały grę o Kubusiu Puchatku. – Należy przejść od startu do mety, ale na niektórych polach wypisane są zadania, które trzeba po drodze wykonać – opowiadają przejęte dziewczyny. – Same wszystko zaprojektowałyśmy i wykonałyśmy. Bardzo lubimy grać w gry planszowe i lubimy też czytać książki – przekonują. – Ale nie tylko nasza gra jest fajna – dodaje Oliwia. – Inni też nadesłali bardzo ciekawe projekty.

Dostępne jest 15% treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.