0m 47s

Otwieranie oczu

Oglądając hity Netfliksa, klipy na YouTubie, Instagramie czy chociażby „Avengers” w kinie, konsumujemy obraz, dźwięk. Już niebawem podczas oglądania filmu będziemy czuć zapach, a nawet wpływać na los bohaterów.

ks. Rafał Pastwa

|

31.05.2018 00:00Gość Lubelski 22/2018

dodane 31.05.2018 00:00
0

Organizatorzy 2. Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu „Przestrzenie komunikacji wizualnej – nowe odsłony. Film – między realizmem a fikcją” w centrum zainteresowania postawili to, co kręci się wokół zmysłu wzroku w komunikacji. Na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim 15 maja zaprezentowały się zarówno osoby tworzące kino, jak i teoretycy oraz medioznawcy czy znawcy prawa.

Dostęp do pełnej treści już od 12,90 zł za miesiąc

Subskrybuj i ciesz się nieograniczonym dostępem do wszystkich treści

W subskrypcji otrzymujesz

  • Nieograniczony dostęp do:
    • wszystkich wydań on-line tygodnika „Gość Niedzielny”
    • wszystkich wydań on-line on-line magazynu „Gość Extra”
    • wszystkich wydań on-line magazynu „Historia Kościoła”
    • wszystkich wydań on-line miesięcznika „Mały Gość Niedzielny”
    • wszystkich płatnych treści publikowanych w portalu gosc.pl.
  • brak reklam na stronach;
  • Niespodzianki od redakcji.
Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
1 / 1
oceń artykuł Pobieranie..