Nie wystarczy klikać

O kampanii wyborczej w kontekście wykorzystania mediów społecznościowych mówi dr Małgorzata Adamik-Szysiak z Zakładu Dziennikarstwa UMCS.

Gość Lubelski 35/2018

dodane 30.08.2018 00:00
0

Ks. Rafał Pastwa: Na dobre rozpoczęła się kampania przed wyborami samorządowymi, także w Lublinie i na Lubelszczyźnie. Zalewają nas propozycje polubienia stron lokalnych polityków i postów w mediach społecznościowych. Czy Facebook nadal jest dobrą przestrzenią reklamy przedwyborczej?

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

Czytasz fragment artykułu

Subskrybuj i czytaj całość

już od 14,90

Poznaj pełną ofertę SUBSKRYPCJI

Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
1 / 1
oceń artykuł Pobieranie..

Zapisane na później

Pobieranie listy